2008 m. spalio 23 d.

Apie žmonas

Mano žmona ir aš buvome laimingi 20 metų. Tada mes susitikome.
Gera žmona visada atleidžia vyrui, kai ji yra neteisi.
Laimingos santuokos paslaptis išlieka paslaptimi...
Nesikalbu su žmona jau 18 mėnesių. Nemėgstu jos nutraukti.
Vyras yra nepilnas, kol jis neveda. Kai veda jis tampa baigtas.
Sunus klausia tėvo:
- Ar brangu yra vesti?
- Nežinau, sūnau, aš dar tebemoku.
Vyras padavė skelbimą į laikraštį: "Reikalinga žmona".
Kitą dieną jis gavo šimtus pasiūlymų. Visuose buvo tas pats pasiūlymas:
"Gali imti mano".
Netiesa, kad vedę ilgiau gyvena. Taip tik atrodo.
Netekti žmonos yra labai sunku. Kai kuriais atvejais - neįmanoma.
Vyras sutinka džiną. Džinas sako, kad jis gali paprašyti ko tik nori, bet jo uošvė tada gaus dvigubai daugiau. Vyras pagalvojo ir tarė:
- Gerai, padaryk, kad mane primuštų beveik iki mirties...
Geriausias būdas prisiminti žmonos gimtadienį, yra vieną kartą jį pamiršti...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą